onsdag, april 23, 2008

Snurrigt värre...


Tiden har snurrat iväg totalt denna veckan.. Har haft jätte mycket och göra.. Detta e nog första gången jag sitter ner i lugn och ro hemma, utan att jag SKA göra något.. äntligen..;o)
Blir inget långt inlägg idag.. bara lite kort om varför jag varit så upptagen.. I helgen fyllde småsyskonen år, så det va både tårtbak och kalas för dom.. Sen har jag och syrran åkt Skåne runt för att hämta hennes nya soffa, hitta en bil till henne och besöka hennes nya jobb där hon blivit butikschef.

Vägningen försvann totalt i måndags då jag va upp och ute ur huset innan klockan slagit 9..
Tisdagen va det iväg ännu tidigare.. och nu känns det inte som om jag vill väga och mäta mig denna veckan... Dels har det blivit lite onyttig mat då vi varit iväg hela tiden.. så till och med godis har smugit sig ner i magen.. =o(..


Men nu.. ska jag slappa en liten stund till.. och återkommer med ett mer detaljerat inlägg senare under veckan..
kram kram

Inga kommentarer: