fredag, december 26, 2008

Även julen har sina sorger..

Ja, då va allt julfirande över, alla julklappar öppnade.. och julmat 2 dagar i rad.. Men tyvärr så fick man tråkiga nyheter.. Natten mellan julafton och juldagen avled "farfar"... Han som varit min farfar sedan jag va liten, då jag aldrig fick chans att träffa min blodsliga.

Det gör ont när man tänker på det.. Han va en mycket snäll och omtänksam man... Och ännu en gång ställer man sig frågan varför dom goda och snälla är dom första som försvinner.....

Tyvärr betyder detta också att man måste dra sig till en begravning.. Jag, som alla andra avskyr begravningar.. Sedan Johans begravning har jag undvikit det.. Gått dit efteråt och lagt blommor.. eller sagt adjö på mitt eget vis.. men det här kommer jag inte ifrån... Han förtjänar ett ordentligt och ärofullt adjö!

Jag ska lägga in lite bilder på BD sen, över vårt julfirande.. men har inte någon vidare lust just nu..

Hoppas ni alla fått en skön jul, med massor av julklappar.. själv är jag jätte nöjd med mina julklappar, som jag inte skulle få..;o)

Inga kommentarer: