söndag, juni 28, 2009

Länge leve Sanna...

Ja, då var det snart dags för mig att fylla år. Kalas blir det den 12:e... Där dom närmaste är bjudna på tårta... Fick frågan av Nina idag, vad jag önskade mig... Så jag tänkte lägga upp en liten önskelista här.. Så kan ni själva diskutera sinsemellan om vem som ska köpa vad.. Några har tydligen redan bestämt.. och jag får ju självklart inte veta vad... ;o)

Jag önskar mig..
*En klocka... En fin..=op gärna i färgerna vitt, ljusrosa eller lila.
*En ny kalender.. A5 size...
*Turiform handdukar, helst plommonlila. två badlakan och två hand storlek.
*En råsaftcentrifug, finns på Siba i lägre prisklassen.
*Presentkort på IKEA.
*Är alltid glad för fina tröjor.. Älskar dom som är skurna under bysten.
*Sån väggklocka som man själv sätter fast siffrorna och visarna, sån Glenn har... Carina vet..=op
*Fiffiga grejer till bakning.
*En el tandborste.
*En svart jordglob, finns på härliga hem. (Betina kollade upp vad den kostade, så stryk den)
*En vinkaraff, Dukas är fin. den som kostar 99 kr

*Ett sånt där fotbad med massage..



Det är nog allt jag kommer på.. Så hoppas ni hittar något där..

Vinkaraff från Duka

En råsaftcentrifug

3 kommentarer:

Betina sa...

Svart jordglob?!!! Jag har ju en liten förkärlekn till snygga jordglobar.. haha, vet du var det är för material och hur mkt den kostar? MÅSTE ha en sånn :D

Anonym sa...

Grattis!

:-) hoppas du får mkt från listan :)

japp blir en del utflykter med dem tror jag =)

kramar

christin

Betina sa...

haha va roligt "stryk den från listan".. :) sjukt snygga var de, men ack va dyrt :(