söndag, januari 17, 2010

Jag har, jag har inte:

Jag blev tillsagd att skriva upp vad jag behöver till mitt hem, det kändes lämpligast att skriva det här. Så detta kan bli ett tråkigt inlägg för som absolut inte bryr er. Själv hatar jag att läsa andras listor.. Men nu är ni varnade... Så då kan ni inte klaga...=op


Jag behöver först och främst....

Sänglådor 2 st (ikea "Dilling")
Byrå (Ikea "malm" ek. en 6:a, en 4:a och en 2:a)
Köksbord med stolar, jysk "York" svart.
Skoskåp (Ikea Sandnes, ek 4 lådor på höjden) Finns inte på Ikea längre, bara begagnat.
Tvålkopp m.m (Ikea set."idgrund" Lila)
Skurmopp och hink (Rosa vileda)
dammsugare
pajform (helst svart)
kastruller (Får ev några av Henriette)
Dricksglas (ikea GodisMix (lila,grön,gul) eller 365+ och två Diod blåa glas som ljushållare.
Knivar och sax
Skärbräda (Ikea "Drälla" svarta)
Elvisp
diskborste, en sån man har diskmedel i.
toaborste (den måste ha svart borste)
verktygsväska/låda. Ja alltså verktygen då.. Har inga!
Brödrost (helst svart eller krom)
Micro (samma här)
Grytvante/lappar (svarta)
Kökshanddukar (svarta)

Ja, det är allt jag kommer på just nu.












3 kommentarer:

Betina sa...

Då gillade du inte min lista *skratt*! Jag älskar listor, både att läsa och skriva ;)
Mkt bra att skriva upp det i bloggen, då hittar alla det!

Puss

Siss sa...

Duktig tös!!!

zelita sa...

Många fina saker! Lycka till med nya boendet :)

SV, nej, jag tror inte att så många har den, den har återkallats avIKEA innan för den var visst en aning farlig.

kramar