fredag, juni 25, 2010

Sommaren är här!!!

Eftersom man aldrig ska ropa hej innan man kommit över ån, har jag inte vågat säga det tidigare i veckan.. men nu e f*n sommaren här.. :D De ljusa kvällarna får en att leva ut dagarna långt in på nätterna.. Härligt, för man hinner med så mycket mer! Har hunnit träffa både den ena, andra, tredje, fjärde och femte idag.. :) ja, det e nog fler.. men det blev lite tjatigt. ;) Har lyckats trycka in två fikor idag, den ena lyxades det med jordgubbar och vaniljglass... Sprungit ärenden på min lediga dag. och shoppat loss lite med mamma och Åse. Har även hunnit äta Langos hos Nina idag.. Hemmagjorda! Vågar inte riktigt äta de man kan köpa på marknader, tycker det rinner fett om dom, vilket snarare får mig att tappa aptiten.. Men de hemma gjorda va riktigt goda! skulle mycket väl kunna tänka mig å göra det själv nångång.. Lite svårt att veta vad mer man kan ha på dock.. fick prova med gräddfil, ost, räkor/skinka idag.. Säger ännu en gång tusen tack Knasan, du har alltid något nytt att bjuda på.. :D

Nu ska jag krypa ner i sängen, så man inte sover bort halva dagen imorgon.. Glad midsommar på er allesammans!!!!!

Inga kommentarer: