tisdag, juli 06, 2010

Bring it on John Blund!

Well... Som jag nämnde sist, så va det personalmöte imorse, uppe med tuppen... (För det är väl 7.00 han kliver upp?) hade sand i ögonen första två timmarna, då jag lyckades på sin höjd få fem timmars sömn. Ner om tvättstugan med fingrarna i kors att ingen bokat det tidigaste passet... Ibland e de där fingrarna bra å ha... LEDIGT! in med tvätten och iväg till jobb.... Gick igenom saker som bombhot och rån.... Tänk att man ens ska behöva gå igenom en sån sak.. känns overkligt... men antagligen väldigt vettigt.. världen blir ju inte mindre galen om man säger så.... Jobbade längre, men slutade tidigare än vanligt... hur gick den ihop då?! =op hem igen, inom tvättstugan, som såg förjävlig ut...... %#&#!% Visserligen något vattenrör som läkte, så det kan jag ha överseende med.. men att folk inte tömmer filtret i torktumlarn stör mig.... hur svårt är det liksom? för jag tycker det är äckligt att tömma andras skit.... och tänker inte göra det igen.. vet vem det är som "inte kan tömma"... Så han lär ju snällt få följa med ner om det händer igen för att få lära sig detta!!!!

Tvingade ut mamma på lunch på 261... där vi blev bjudna på både det ena och det andra.... satt och glodde på en väns kille... Ja alltså inte rå stirra... Men lite fint så där bakom solglasögonen, så ingen ser.. ;) inte så mycket för att jag ville, men jag satt vänd åt det hållet... å han stirrade rätt bra tillbaka.. hade väl arga leken på något undermedvetet sätt...

Om någon undrar varför jag svamlar, så är det för att jag sovit fem timmar... Kan bara inte hjälpas.. kanske bäst att jag går och lägger mig?! mmm.. hade varit bra skönt med lite sömn.. :D

sov gott...

Inga kommentarer: