söndag, juli 11, 2010

Nervöst...

Vecka 28 börjar om 5 min, den veckan kommer bli rätt så fullproppad... Har en del på jobb denna veckan, och då ska jag va ledig på torsdag eftersom mina älskade vänner tycker att kidnappning är en rolig grej när man fyller år.. själv börjar jag bli något nervös inför vad som komma skall.... Inte för att jag tror att dom kommer göra något dumt.. tvärt om... Men VAD?!?! Trion har även gjort en pakt att undvika mig nu så här innan överraskningen, då dom är något duktiga på att försäga sig... hehe... Så nu sitter man här ensam.. haha.. Fast imorgon ska det grillas med just trion. så det ska bli intressant å se hur många ggr dom håller sig för munnen.. *mohahaha* Sen någon gång mellan måndag och torsdag måste Knasan umgås med mig, då hon har lovat att hjälpa mig med att hämta möbler och handla till partyt på lördag/söndag...

På torsdag sätter även karnevalen igång *yeah* inte för att jag vet om jag kan njuta av den under torsdagen, men fredagen är bokad till det. Blir dock inga karuseller då det är Bengts Tivoli som står här i år.. å rangligare karuseller får man leta efter... jag må gilla adrenalinkaruseller, men när det övergår i riktig fara hoppar jag..... Lördag är det som sagt grillparty, sen ut på karnevalen. Och söndag är det tårtkalas. Så veckan är fullbokad....

har haft en mysig helg! Med vinpimplande både här och där. Kunde blivit ölpimplade med.. men det hoppar jag helst... Och på ena stället blev vi bjudna till party näst, nästa helg.. Då skulle vi paras ihop med både den ena och den andra... söner från både Malmö och tyskland... jaja... nya människor är alltid kul att träffa, särskilt folk från andra länder.... =o) men mer än så tror jag inte att det blir...


Nu är det bedtime... Ska slänga in ett blodprov innan jobb.. så natti natti gott folk!

1 kommentar:

Åse sa...

Kanske dags att ändra din ålder i din presentation nu? Hihi!