torsdag, september 02, 2010

Tjillevippen...

Jag vet, det va as länge sen jag skrev sist... Men ikväll när jag kom hem, va jag utslängd från FB, så då får jag väl göra något annat... Inte mycket att välja på en torsdag kväll.... Rätt mycket på jobb, hela höst och vinter sortimentet trillar in just nu... fick 27 backar med kläder idag (kommer 12 till imorgon)... Som tur va slutade jag precis när varorna kom.. så jag slapp packa upp dem.. :P Börjar dock blir riktigt kallt på jobb nu... och frusen som jag är får väl plocka fram koftor och tjocka tröjor för att överleva dagen...

Skulle sticka iväg med Nina och Ville innan och fick se hur en pappa ställde ifrån sig cykeln med ett barn i cykelsitsen... så klart trillade cykeln.. (hade väl vem som helst kunnat lista ut) Stackars pojken slår huvudet rätt ner i plattorna... och inte nog med det.. Pappan har mage att låta arg på pojken när han sitter där och gråter... Vissa borde bara inte ha barn.....

Snart helg.. ska ut till Eslöv och hjälpa Christine med loppisen... söndag SKA jag ha sovmorgon... för att till slut dra mig upp ur sängen och ner i tvättstugan...

over and out...

2 kommentarer:

Åse sa...

Ska du till Eslöv? Ja då får du gå sista biten för bilen går bara till marieholm... =P

..:Sppookie:.. sa...

Nästintill... Men du vet folk vet inte var hålan marieholm ligger.. Större chans att dom vet vart Eslöv e.. om inte annat finns det iaf med på kartan..=op