tisdag, september 21, 2010

Vissa kan inte ta en diss lika elegant som andra...

mash** skrev: Tänkte du inte; fan vilken snygg kille?

sppookie skrev: nja, det va ju inte den första tanken jag tänkte..

mash** skrev:utan din första tanke var att bjuda ut mig på vin?

sppookie skrev: nää.. inte det heller....

mash** skrev: vilken charmör du är!

sppookie skrev: visst e jag.. ;)

mash** skrev: du inser väl att vi snart inte kommer komma så mycket längre?

sppookie skrev: yepp.. det inser jag.. frågan är när du ska göra det..;)

mash** skrev: det insåg jag innan jag skrev till dig
ville bara ge dig falska förhoppningar

sppookie skrev: if you say so...;)

(Tror ni att det tog slut där? nä, vissa tar inte ens en diss med en gnutta värdighet)

mash** skrev: visst är mina meddelanden numera höjdpunkten när du loggar in här?

sppookie skrev: Du... det är dags att gå vidare nu......


OBS! hans nick är ändrat (lite iaf..)

1 kommentar:

sis sa...

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahahahahahahahahaha... ja du fattar