söndag, oktober 10, 2010

Äntligen frisk...

Ja, förkylningen Knas smittade mig med, va tydligen inte en förkylning, utan bihåleinflamation vilket är betydligt mycket mer jobbigt... började undra när "förkylningen" inte gav sig.. visst för att det kan envisas med att hålla sig kvar någon extra dag på mig.. men 14 dagar är väl att ta i.. ja så då visade sig att jag fått bihåleinflamation, vilket inte är jätte roligt när man inte får ta antibiotika... det känns rätt hopplöst, jag fick trösta mig med några nässköljningar som var väldigt uppskattat... men nu snörvlar jag inte längre och ser på det som ett minne blott.. ja efter att jag publicerat detta inlägget vill säga... bara inte mamma smittat mig med halsflussen hos åkt på.. då dör jag...

Helgen har varit super, inflyttningsfest hos Malin i fredags.. super trevligt.. men farlig tillvaro, sanning och konsekvens är en farlig lek när det är vuxna människor som leker... och vi fick se både flickor och pojkar strippa.. ja så i efterhand undrar jag om det inte va lite väl grovt den kvällen. men jag har iaf inte gjort något jag inte kan stå för... =op

Lördagen va det dags för utgång med flickorna, Ingela skulle fixa mina naglar, sen bjöd Knas på middag för att sen låta oss pimpla två flaskor vin, och jag gillade verkligen vinet "Relax" skit gott.. tog taxi ner till stan, men när vi kom till tycho kände jag att sängen va det enda rätta... va fortfarande bakis sedan fredagen.. och vinet hjälpte tyvärr inte.. men jag hade iaf kul tills dess...

nu ska jag kasa ner i soffan och äta lite B&J....

Inga kommentarer: