måndag, oktober 25, 2010

En aning sjuk i hövvet...

Jag kan ju inte va riktigt frisk.... men det visste väl alla redan kanske?! ;) hur kom jag fram till detta då?? Jo, när jag ser IKEA:s reklam för "Garderobsveckor"! Då får man se snygga garderober där allting är fint organiserat och uppradat efter färger och storlek. lådor i symmetrisk ordning och fiffiga lösningar för förvaring. Och vad blir jag när jag ser detta då? Jo, jag blir genuint glad! Det sätter ett leende på mina läppar.. Hur f*n kan man bli glad av lite organisation??? Detta visar sig väldigt tydligt även i mitt jobb. Då jag blir galen om någon hängt ut kläder på mina avdelningar utan att storlekssortera det... det kokar inom mig när jag ser det... Och då kan man väl inte va riktigt frisk???

1 kommentar:

Chrisitn sa...

hehe alla blir glada av lite organisering.... =)