onsdag, februari 02, 2011

Första veckan utan C-G...

Va hos läkaren i måndags, och vi diskuterade om jag skulle fortsätta, eller inte, med mina Cellgifter.. jag va emot dom, och han för.... så klart.. Men jag har en väldigt snäll läkare, han lyssnar alltid på vad jag har och säga, och är berädd att prova saker jag funderat över.. Så jag vann.. =op jag har endå haft en väldigt låg dos de senaste månaderna att han inte trodde det skulle göra så jätte mycket om jag trappa av till noll... dom ligger ju endå kvar i kroppen ungefär 6 månader efter att jag tagit sista tabletten, så det lär inte ske något chockartat..

MEN... OM... det skulle slå bakut alltihop, varnade han mig att han kommer sätta mig på en hög dos igen... vilket vi inte vill.. det innebär biverkningar vi redan avskyr...

Men det va en skön känsla när mobilens alarm ringde för tabletterna och jag kunde trycka bort det bara, en liten lättnad..:)

Inga kommentarer: