söndag, augusti 05, 2007



Det är en vanlig dag, det är en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag för det är Sannas födelsedag.. hurra hurra hurra...

Eller vänta nu... det va ju den 15:e juli jag fyllde år..

Jag fick iaf en födelsedagspresent idag.. =oD

därav min förvirring.. Ni vet Sanna kan vara en mycket förvirrad person i vanliga fall, så när då födelsedagspresenter dyker upp så där, så blir det allt bra snurrigt..


Det här fick hon iaf av MiaFia...

Fin va??

Nä, nu ska jag inte prata om mig själv i tredje person här.. Annars börjar ni väl undra om det är mer än bara förvirring som rör sig hos mig..;o)

Idag har det varit jätte fint väder... *igår också i för sig* Men det kändes faktist som sommar idag.. Blev så varmt att jag klagade på solen.. För det är väl typiskt det svenskafolket.. Gnäller alltid.. Aldrig passar det.. Och så svensk som jag är, så gnällde jag på solen jag saknat så mycket.. Tur man är medveten om det iaf..

Har suttit i ett litet dilemma idag.. Min farmor fyllde år idag.. och då är det ju på sin plats med ett grattis.. men nej.. faktist inte... E det någon som har varit urdålig på att komma ihåg min födelsedag så är det den kvinnan.. Eller ja, om hon kommer ihåg den eller inte vet jag inte.. Men något grattis kommer det iaf inte så ofta.. Visst det händer.. vart annat år ungefär.. jag vet inte.. jag kanske bara är 11 år? Det kanske inte alls är som jag tror att jag faktist fyllt 22...

Till dilemmat då.. visst vill jag säga grattis till min farmor.. för det är ju ändå min släkt, den lilla jag har.. Men samtidigt känns det så hopplöst.. man ger och ger.. men får inget tillbax.. nu är det inte så att jag kräver presenter.. För det får man nog inte göra i vår släkt, så länge man inte nollar.. *men vänta nu.. det gjorde jag ju för två år sedan, hmm..*tänker jättehårt* nä, jag fick inget då iheller* jaja.. anyhow.. Jag vill bara ha ett enkelt "grattis" "kul att du klarat dig så här långt" eller nått liknande..

Därför bestämde jag mig.. här och nu... för att inte ringa till min farmor och gratta henne.. hon nollar ju inte.. så det kan ju inte göra någonting..

*himmlar med ögonen*



Illa berörd??

Mmm.. så kan det bli i min blogg..
Jag är en mycket elak person... *skrattar som Törnrosas elaka gudmor*


Inga kommentarer: