onsdag, augusti 15, 2007

Hejsan..
Nu är jag hemma.. Dagen har gått bra..
Mycket att hålla i huvudet bara.. men det sjunker väl in med tiden..
Va en rätt lugn kväll, så jag passade på att gå igenom personalpärmen..
Den va visserligen inte så jätte aktuell, men lite riktlinjer fick jag iaf..

Imorgon börjar jag 6.15, så jag ska upp med tuppen..
Någon annan som vill vakna så dags?
För då kan jag öva mitt "väckningssamtal" på er.. =op

Hoppas att det inte blir för mycket att göra imorgon..
Nämligen det som bestämmer min arbetstid.
Och jag ska till sjukgymnasten kl 14..
Men det löser sig, det gör det alltid..


Så skönt det va att gå hem i från ett jobb idag..
Att äntligen känns sig lite viktig igen..
Det va ju några månader sedan nu.. hehe..

Jag kommer typ va receptionist/frukostvärdinna och lite städerska,
För er som inte fått veta det än..
Så snart ser jag väl ut så här.. Lite halv busy..;o)


Nä, nästan dags för mig att krypa i sängen nu..

godnatt med er alla..

Inga kommentarer: