torsdag, augusti 16, 2007

God kväll allesammans..
Nu e jag helt slut..
Började 6.15 imorse, och tror ni man kan somna då?!
Hjälpte ju inte att grannen tyckte att hon skulle ha in 10 snorungar och ha fest mitt i natten.. bara väntade på att ringa polisen...
fest på en onsdag är lite väl respektlöst!

Somnade typ vid 2.. vaknade sen vid 3,
och vid 4 och åter igen vid 5.. också ringde klockan 5.30

Morgonen va rätt så lugn på hotellet, som vilket jobb som helst..
Plockade fram till frukosten osv..

Men sen, efter 10.. När städningen av rummen började.. *phu*
Jag fick börja med att bädda sängar, gjorde ett bra jobb, så behövde inte öva så mycket på det.. hur svårt det nu kan vara att bädda sängar, men jag fick beröm för det iaf.. hehe.. så sen tog jag toaletten och dammsugning typ, vi hjälptes ju åt med det mesta... Men fy vilka grisar folk är.. inte alla.. dom flesta rummen va helt okej, vissa syntes det inte ens att någon hade bott där, men andra.. dom kunde ju inte ens städa toalettstolen efter sig..*Bläää* Jag hatar sånt.. tycker att det är så självklart... men ja ja.. tur man har handskar på sig så man slipper ta i det iaf..

Jaja.. vi blev iaf färdiga tidigare än väntat.. typ 2 timmar tidigare, vilket behövdes, för jag skulle ju på sjukgymnastiken kl 14.. Hotellet är helt okej, men själv hade jag ändrat på massor med grejer.. hehe.. men det e väl jag i ett nötskal.. ;o)

13.15 slutade jag iaf.. stack hem, packade en väska med träningskläder, och ombyte.. In på sjukgymnastiken.. Kämpade som en gnu med alla övningar.. *har noll kondis just nu* och då hade jag typ redan haft 3 timmars "workout" på jobbet.. e ju inte van vid sånt slit iheller.. tränade i lite mer än en timme, sen sprang jag in i duschen... åhhh vad jag hade längtat efter den hela dagen!!

sen hem och med fötterna HÖGT.. *pustar ut*
Så kvällen blir jätte lugn.. jag ska bara sitta och titta på tv..

Börjar iaf inte fören 10 imorgon.. skönt, för jag kommer somna som en stock när huvudet snuddar kudden ikväll, och eftersom jag inte sov så mycket i natt behöver jag ta igen några timmar... så det passade mig utmärkt..

Imorgon måste jag fråga om ett schema..
Kan inte få tiderna dagen innan hela tiden..
man kan ju inte planera någonting då..

Blir nog party på lördag.. Madde ska ha inflyttningsfest..*jippi* vilket påminner mig om att jag ska ringa Jessica och Mia för att fråga om dom ska med.. vilket påminner mig om att jag måste ladda min telefon.. 9 spen kvar..

skiistörigt.. ska byta till Parlino, då jag lätt kommer tjäna på det.. Men då tog det 3 VECKOR att få hem värdebeviset, om man skulle ha kvar sitt gamla nummer *vilket jag vill* det stog det liksom ingenstanns.. stog bara "5 arbetsdagar" överallt.. så nu måste jag ladda på min Comviq igen.. =0( vill ju inte ha Comviq.. *they suck*

Och sen undrar jag.. vad e det med alla negrer å älska mig?!?! inget imot dom.. men varför ska dom alltid på å ragga på mig?? Å blyga e dom ju inte direkt.. så man måste typ slingra sig ur frågan om ens telefonnummer.. blev nämligen fångad av en kille utanför City Gross som så klart tyckte han skulle ha mitt nummer.. jag e ledsen.. men helt ärligt så tycker jag inte att negrer är snygga.. finns en som jag kan säga är snygg, och det är han i CSI, Warrick eller vad han heter.. det är den enda! och ja det är skitsvårt att dissa någon som är så PÅ.. *grrr*

Nä gott folk.. nu ska mina fötter högt igen.. =op..
puss o kram på er alla..

Inga kommentarer: