tisdag, augusti 14, 2007


Ja då startar vi bloggen med ännu ett *aj aj aj*
Sitter här med tomatröda axlar.. jisses vad det kan bränna..

Gick nämligen ner på stranden idag med mamma, Ronnie och Hampus..
Kom ner vid halv 11.. byggde sandkakor.. Jag fick nog inte göra det så mycket som barn *uppväxt med pool, så stranden va inget vi besökte så ofta* jag tog iaf igen alla dom förlorade sandslottsåren och gjorde jätte många misslyckade sandslott, det krävs nog lite övning för att få dom fina.. =op

*Hampus på väg ner till Kina*


Efter några timmar på stranden.. närmare 5.. kom Nina också ner, strax efter det Dennis med Benjamin och Jonathan.. Pojkarna ska föresten börja på Lundegården nu, så Jonathan kommer gå på Bamse tillsammans med Hampus.. Så kul! Också trillade Thomas in också.. Honom får vi inte glömma..

Och medan ungarna lekte av sig passade jag då tydligen på att bränna mig.. Det är konstigt hur duktig man kan vara på att smörja in Hampus, men när det gäller en själv... så går det inte alls.. 8-) har nu kört 4 runder med "after sun" och barnolja.. nu väntar jag nästan bara på att få lägga mig i min svala säng så jag kan få vakna imorgon med mindre smärtande axlar.. hehe..

Har fortfarande inte hört något från Hotel Chaplin.. Så jag antar själv att jag inte fick jobbet.. tråkigt! Men jag får väl försöka lite hårdare inom butik istället.. där jag egentligen vill stå!

sov gott allesammans... Och glöm inte.. smörj in er!!!


Inga kommentarer: