måndag, augusti 13, 2007

Hejsan allesammans..

Idag har jag varit på en anställningsintervju på Hotel Chaplin..
Gick väl bra antar jag..
lite svårt att avgöra när man inte vet vad man tävlar mot..
Men jag får besked till på onsdag iaf..
så jag behöver inte vänta i ovisthet allt för länge.. ;o)

Har även börjat min sjukgymnastik idag.. lite små öm nu.. men det är väl värt det..
Så jag får någon ordning på mina knän... =o) Även min sjukgymnast höjde på ögonbrynen när hon hörde *kraschet* i mina knän.. hehe.. Inget trevligt ljud direkt..

Såg hur en Idiot orsakade en olycka på vägen hem..
Eller ja.. hörde.. jag såg inte när själv idioten körde om den stackars bilen som fick veja in i stolpen.. men jag såg när dom söta poliserna tog vittnes uppgifterna, och det va minst lika spännande.. haha... blev iaf smitningsolycka på det hela vad jag kunde höra.. men sen försvann deras ljuva röster i bakgrunden och jag vandrade vidare hemåt..

Ska snart ner i parken med Hampus.. *little sunshine*!

Puss o kram på er

Inga kommentarer: