onsdag, augusti 01, 2007

Ja då va vi igång..
dagen har varit full proppad, mest med shopping..

så det där med att vara trött är väl helt självförvållat.. ;o)
Hittade iaf en fin tunika, eller klänning, eller vad det nu heter...
och då va man ju tvungen att ha någonting till den.
Så se där, jag är lika shopping-galen som alla andra flickor..


Rent kaos på Center Syd.. tydligen ska det bli två våningar.. fränt ;o)
Ja det va ju ett uttryck jag aldrig använder mig av.. 8-) *vad hände*

"Anyhow" så gav jag ut lite CV:s till några ställen... jag vill tjäna pengar!!!

När vi äntligen kom till staden *L-A* igen, blev det fika på Maddes, men det passade inte för min kära syster, så hon tittade på medan jag och modern käkade, sen fick vi gå runt hela *L-A* för att hitta mat till henne.. och det är inte det lättaste kan jag säga.. jag har en kräsen syster i alla de former du kan tänka dig.. till slut fick hon i sig mat.. god mat.. hon blev nöjd iaf.. =oD

Och det blev dags för klippning, Mamma försvann in till "Basic" medan jag och Maria plockade upp Hampus på dagis, han skulle också klippas.. han kunde dock inte sitta själv i stolen helt plötsligt, och jag fick sitta mellan honom och stolen.. 8-) fin blev han iaf till slut... med lite grön färg på toppen.. killen som klippte fick 30 kr i dricks.. han hade tålamod som ingen annan.. hehe..

Sen vidare till mamma.. Den kille som klipper där, på "Basic" är verkligen jätte duktig.. eloge till honom.. noggrann som få! Mamma blev skit fin, frisyren passade henne perfekt!! snart är tanten för snygg för oss andra.. hon får minnsan gå ensam på stan hädanefter.. 8-) iaf tills jag har fått ihop pengar och också kan bli lika fin i håret.. ;o)




Det va allt för idag.. nu ska jag smaska i mig lite Ben&Jerry glass.. *guds gåva till glassälskare*

Inga kommentarer: