måndag, oktober 01, 2007

God kväll...


Då har man äntligen kommit hem till sin sköna soffa..;o)

Uppe tidigt imorse.. *som vanligt* hade fyra stycken till frukost på hotellet.. känns ju jävla lönt.. och vad jag vet så e det inte många fler imorgon.. vilket är bra.. Då Maria har satt en massa rum under helgen.. hon har fan inte gjort ett skit under helgen.. e hon verkligen värd pengarna då eller.. *suck* och eftersom jag va tvungen å gå kl 12 idag.. så hann jag bara ta 3:e våninge.. så hela 2:an står fortfarande ostädad.. så jag har å göra imorgon..*Suck igen*..


Jag och Mia va iaf efter jobb ute och letade presenter.. Hon till Tobbe.. och vi båda till Madde.. hon fyller ju år på söndag.. så det blir fest på lördag.. måtte man orka.. ska jobba på söndagen.. börjar 7.. kanske inte lönt å lägga sig då.. hehe..


Nått annat vi gjorde idag, va å gå till frisören med Hampus.. hans hår växer ju som ogräs.. och tyvärr så förstör det så mycket med långt slaffsigt hår.. ser liksom så ovårdat ut.. iaf när det bara hänger.. iaf.. iväg till frisören.. och Hampus gick med på att det räckte att hålla mig i handen.. och inte sitta i mitt knä som förra gången.. hehe..


Mannen som klippte honom va jätte noggrann och höll på bra länge.. och allt gick bra.. TILLS.. hårfönen kom fram. den diggar inte Hampus.. började stortjuta stackarn.. men som tur är har han lite hår..*numera* så det gick ju snabbt å blåsa det tort.. sen fick han så klart välja färg til håret. *tycker inte alls om den färgen.. men Hampus gör.. och då får de gå ann* ;o) han valde iaf grönt.. till skillnad från alla andra gången så han velat ha rosa.. gullungen..


så här fin blev han iaf.. tyvärr e min mobilkamera inte den bästa..

Och efter klippningen gick vi och fikade.. Hampus valde en munk med sylt i.. och va helt klart nöjd med sitt val.. hehe.. sen några rundor i affärerna.. Mia ville köpa en tröja till Hampus.. och då han e tyo den enda ungen på hela jordklotet som faktist tycker om å shoppa.. *iaf till sig själv* gick glatt med i affärerna till han och Mia va överens om en tröja.. sen till parken för lite bus.. så dagen blev rätt full ändå.. fastän jag trodde jag skulle hinna slappna av lite hemma..

Jag räknar iaf varje dag nu tills jag slutar.. imorgon är det 17 arbetsdagar kvar.. fast jag tror jag har missat å räkna en helg... =o( i så fall e det 18 eller 19..

Nu ska jag krypa ner i sängen... ska bli skönt..=oD...

puss o kram

Inga kommentarer: