måndag, december 03, 2007

ÖNSKELISTA

Ja julen närmar sig med stormsteg,
och folk tajar nästan oavbrutet om vad man önskar sig..
sooo.. here it is..


Jag önskar mig:

*Ett guldarmband *snurrat som mitt halsband*
*En klocka, som den jag har, fast i svart och silver.. *finns på guldfynd*
*Två Badlakan och två hand-handdukar. svarta eller vita. *finns på Hvilans möbler i L-A*
*Champagne-glas från guldfynd (12 st.. )
*Ytterligare en paket vinglas, från CG, som jag fick förra året.
*Tårtbakset, med massa små spatlar och grejer, så mina tårtor kan bli ännu finare..
*Morgonrock, svart eller vit. gärna samma märke som handdukarna.. ;o)
*Årsförbrukning på Ben & Jerry.. *please*
*Kabel mellan tv och pc.
*"J-lo's Still" parfym.


det är nog allt jag kommer på för tillfället..
alltid svårt det där med att önska sig saker... lättare att ge bort.. =o)


Tror jag kommer vända rätt på dygnet ikväll iaf.. *äntligen* Lilleman va hemma från dagis idag nämligen.. för han va inte kry.. så vi har myst sedan typ halv 7 imorse... när Ronnie ringde vid 6. och sa att Hampus skulle va hemma hade jag inte ens hunnit somna för natten än... så jag har sovit 1½ timme *middagsnapp med kotten* på snart 2 dygn... det är illa för mig... *gäspar*

det va allt för idag gott folk..
sov gott och krya på er.. *verkar vara en hel del sjuklingar där ute just nu*

Inga kommentarer: