onsdag, januari 16, 2008

Gladare idag.. =op


Ja idag har väl dagen varit lite bättre...Tror jag blir lite understimulerad av att vara arbetslös.. Och då kommer irritationen mycket lättare.. och svårare att sudda ut... Men det e ju kanske inte så konstigt.. ingen mår väl bra av den här situationen...

Gick iaf en långrunda med lilleman efter dagis idag... Snacka om att han får motion iaf.. Han har ju börjat på uteavdelning nu, så dels har han varit ute hela förmiddagen.. och Sen drar jag med honom på en timmes vandring.. Och han gick jätte duktigt.. Inte fören vi hade 300 meter kvar blev han trött i benen, och fick sitta på mina axlar.. och då kunde jag känna hur han "nickade" till några ggr.. hahaha.. snacka om att va trött när man somnar någons axlar..=op




Sen somnade han iaf gott 2 min efter att huvudet snuddat kudden.. ;o)


...................................................


Snackade lite med syster yster i telefonen... Hon e ju i Gbg på utbildning.. Så hon snart kan bli butikschef.. =oD e så stolt över henne.. Hon hade haft sin värsta migrän någonsin igår.. och fick tillslut vid 19-tiden avvika från undervisningen för att gå och lägga sig... Jag fattar inte att någon inte kommit på ett bättre bot mot migrän.. Hon har haft det sedan hon va 8 år gammal.. Och dom enda medicinerna läkarna skriver ut kostar typ 300 kr/tabletten... Det har väl ingen råd med.. *Helloo*

Och det klart, har man inget liv kan man ju gå och lägga sig i ett mörkt och tyst rum för att sova, eftersom det oftast går över då.. Men om man då ska kunna fortsätta med sina vardagliga sysslor så fungerar ju inte det... tyckte hon va stark som höll ut så länge som hon gjorde... vet hur ont hon får.. Och jag hoppas den håller sig borta imorgon!!!

Saknar dig siss.. så skynda dig hem imorgon.. En liten herre frågar också efter dig... Och ser mycket fram emot ditt telefonsamtal imorgon!!! Då han redan sover när du kommer hem...


Många kramar som skickas några varv runt jorden för att slutligen hamna hos MiaFia i Gbg..

Inga kommentarer: