tisdag, januari 15, 2008

Irriterad...

Dagen har varit mindre bra idag..
Började väl som vanligt.. helt okej.. men gick bara utför..
Blir skit irriterad på Thomas som dels ljuger en rakt upp i huvudet och sen tycker han ska låna saker av en för att han sålt sina egna.. *screw you* Sälj för fan inte saker du fortfarande behöver!!! Och här är bilderna som va så j*vla svåra att hitta på google... Konstigt nog hittade jag dom på första sökningen... *himlar med ögonen*



Det som är mest irriterande är att jag inte blir av med dom känslorna..
Brukar vara långsint som en guldfisk ungefär... 2 min efter att jag varit arg, har det släppt och man kan fortsätta med dagen som om inget hänt.
men inte idag.. nej dom hänger kvar som envisa tagar i bröstkorgen....

och för tillfället skulle det känns väldigt bra å strypa någon... *grrr*
Kanske inte så konstigt.. Man sitter här hela dagarna, utan att ha någonting att göra.. Så fruktansvärt tråkigt.. dessutom är alla mina pengar helt slut nu.. har 100 kr kvar på kontot.. Och dom vågar jag inte röra, eftersom Nordea tar ut en avgift på 18 kr/mån för att man har internetbank... och då jag vet inte vet när jag får pengar igen, måste jag låta dom pengarna ligga kvar där.. så jag inte får en skuld iaf... Så då e jag alltså fast här hemma.. Kan inte ens gå ut och ta en fika om det skulle vara så att någon av mina vänner är lediga från sitt jobb...


vad jag avskyr detta...


*suck och stön.. * hoppas morgon dagen blir mycket mycket bättre...

Inga kommentarer: