söndag, januari 06, 2008

Tick tack..

Tiden går sjukt snabbt.. Och igår föll den första fruktansvärda snön här i skåne.. (förutom dom 4 flingorna som kom veckan innan) ;o) jag till min förtvivlan dokumterade detta för att kunna visa mina släktingar och vänner som bor så långt bort som 120 mil.. I Östersund då.. dom fick ju sin första snö i typ Oktober... men till min förvåning va nästan all snö borta idag... på mindre än 24 timmar har den smällt bort.. och jag kunde hoppa av glädje här hemma.. =oP



Jag har då varit lite låst här hemma pga kyla.. Tror inte någon "tycker om" kylan.. men mina leder blir sämre av det, så jag undviker den febrilt!! Hoppas det stiger några grader den närmaste veckan nu.. =o)

Som ni alla ser, så har jag skrivit en ny länk där uppe i hörnet.. *pekar till vänster* Det är till Landskroniten.blogspot.com. Tyckte den va mycket intressant då den skriver sanningen om Landskronas händelser... Och då jag själv höll med om väldigt mycket i den bloggen vill jag självklart länka vidare till den..

Det roliga med det här är att personen som skriver den här bloggen (tjej eller kille vet jag inte).. även uppskattade min blogg och ville skriva om just fajten mot socialen.. så ett långt mejl skickades om lite nödvändig info.. får se om "han?" (det verkar va en han *haha* vilka spekulationer) får ihop något bra som kan bli vettigt att läsa om.. själv har jag inte ens vågat mig in i det.. tycker det känns som att stoppa huvudet i papperskorgen varje gång jag tänker på det.. ;o)

Men med en brännande dator i knäet får jag nog tacka för idag och krypa ner i sängen...
hoppas alltid att en god natts sömn ska göra alltig bra.. ;o)

Sleep tight!

Inga kommentarer: