fredag, februari 15, 2008

Överklagandet...

Nu va överklagandet klart... Och jag hoppas att det tar slut där.. för jag orkar inte mer.. Kände när jag skulle sätta mig och skriva det hur mycket ilska som kommer utav det.. Skrev om det flera gånger och skrek rätt ut någon gång av frustration....

Men kunde iaf sammanfatta att Johanna Nilsson på vuxennämnden måste ha en fruktansvärt tråkigt jobb... hon har rotat igenom min ekonomi så långt hon har kunnat, och det va tydligen så långt som v. 35 2005... den du.. Och jag sökte bidrag dec -06.... kan ni tänka er...

Men nu kan jag iaf varna alla som ska söka bidrag, se till så ni inte har levt på mer än minimum under ett års tid.. för annars får ni smäll på fingrarna och inga pengar...

........................................................

Idag är det lika fint väder som igår.. hoppas bara temperaturen har stigit lite.. för fy fasen va kallt det va igår.. Och Lillemans vantar va borta ur hans overall så han fick ta mina... jag har fortfarande kalla fingrar sedan det.. hehe...


Passade på å damma och dammsuga lite här hemma idag... och nu har jag fått åskådare.. =op har en loftgång utanför fönstret, och nu står där två gubbar (fastighetsskötarna) och pysslar med något.. hoppas det är den genomrostade bjälken dom ska fixa.. Har ju redan fått en balkong över mig när vi bodde i Lindströms fastigheter... vill inte att samma sak ska hända igen..=op

........................................................
Lederna då... Kan inte säga att det har skett några framsteg direkt... men det är inte värre ihäller.. har ont lite överallt... men än så länge fixar jag det.. det sjuka är dock att jag ska behöva ha ont lite här och var... E det ett värdigt liv???

Ha en skön helg allesammans...

Inga kommentarer: