onsdag, februari 13, 2008

Lugnet...

Ja jisses vad lugnt det har blivit i Landskrona stad... Hela Helsingborgs polisstyrka har nu blivit satta i Landskrona... Så istället för noll poliser har vi typ 20 stycken.. Och det har gett effekt =oD
Inte ett rån så långt ögat kan nå... hehe..
Den här styrkan blir dock bara februari ut.. Men innan sommaren ska det ju finnas 20 poliser här ändå... och även om 12 av dom är aspiranter gör ju inget... finns väl ingen bättre stad att lära sig i än den värsta....;o)


......................................

För övrigt så har jag rätt ont i lederna.. försöker ju minska dosen på kortisonet.. då det bevisligen inte är så bra att gå på det någon längre tid... men det går inge vidare... har ont i flera leder nu... Överlever smärtan... men det är ju jobbigt.. och det tar på krafterna... =o(


......................................

Jobbmässigt då.. Blev inget på Guldfynd.. hon hade en vikarie som ville stanna kvar... så det är ju inte så konstigt att hon valde henne då... Har något annat på G... men vi får se.. så än så länge får jag försöka försörja mig på babysimmet... men det blir tufft...


Och på tal om pengar så har jag fortfarande inte skrivit överklagandet.. måste göra det imorgon.. men det är svårt.. vet inte vart jag ska börja.... eller sluta...
En väninna sa att hon hade sett en notis, i tidningen för någon vecka sedan, om mig... skulle ha stått nått i stil med "hemmavarande tjej i 20 års åldern överklagar domslut" något sånt.. behöver ju inte ha varit om mig... men om det nu va det... vem har noterat det????


nä.. nu ska trötta jag sjunka ner i soffan och titta på "gray´s"...
somnar nog här snart...

natti natti...

Inga kommentarer: