tisdag, mars 25, 2008

Long road..

Ja då har det gått 2 veckor sedan jag började med bantningen... Sugen är många och ofta.. men Inte en chokladbit eller annat onyttigt har fått nå min mun.. Jag har dock ätit typ 4 gurkor och en halv vattenmelon under dom här veckorna.. Men det har gett resultat... 7 kg på 2 veckor.. det är inte fy skam... Tror dock jag har många "lösa" kilon.. tror inte kortisonen sätter sig så hårt om man gör sig av med den snabbt sen... men vem vet.. kanske stannar upp totalt här nästa vecka.. och då tappar man ju hoppet lika snabbt...

Så här långt är det dock kvar.. och jag hoppas att jag hinner klart till sommaren..



2 kommentarer:

Åse sa...

kämpa på... jag lovar och hoppa i skottlinjen om en chokladbit anfaller och äta upp den åt dig... sånt gör man ju för sina vänner =)

Anonym sa...

grattis gumman ;o) håller tummarna för dig. fast jag vet att du klarar det =)