fredag, april 04, 2008

Kurs...

Ja då va det dags att åka på kurs igen.. =o/... E inte så jätte motiverad... Tidiga mornar och långa dagar hela helgen.. inte riktigt så man vill spendera den.. Men men... det är väl bara att bita ihop.. E lite fundersam hur jag ska göra med maten.. Inte så lätt att fixa med det där.. dom bjuder ju på lunch, och vad jag märkte förra gången så hade dom inte något större salladsbord.. =o( Och plånboken är ju tunn som det är.. så jag har ju inte råd att springa iväg någonstans och köpa något heller.. Min kollega har jag fan inte fått tag på än.. trots att jag försökt hela veckan.. så av någon konstig annledning anntar jag att hon inte vill bli nådd... 8-I.. Så det blir till å ta tåget dit.. (åkte med henne förra gången).. För vem vet? hon kanske inte ens hade tänkt att åka dit?!?! Får KANSKE åka bil hem på lördagen iaf.. Eftersom min bäste vän ändå ska till Hässleholm(?) den dagen.. och kanske åker hem i samma veva som jag ska.. så jag håller tummarna för det.. Får väl återkomma efter helgen med hur det gick på kursen.. ;o) och då är det ju även dags för lite uppdatering om kilona..

.......................................................

Titta så duktig Lilleman har blivit på att räkna.. =oD


.........................................................

Än så länge har det inte hänt något med syskonen... Trots att deras moster va där och berättade hur dom hade.. hon har ju ändå bott där, så hon vet ju verkligen... Och ibland funderar man på om man borde anmäla socialen för tjänstefel... Det ska ju inte ta två år att få ut två barn från ett hem när dom blir misshandlade...

.........................................................

Va och lämnade blodprov i tisdags.. Har ju minskat jätte mycket på kortisonen.. och det har ju gått förvånansvärt bra.. haft lite ont ibland.. men vidtagit andra åtgärder än medicinering.. Så nu får vi se vad blodproven visar.. om jag kan fortsätta trappa ner på kortisonet eller om värdena ser ut å vara helt åt skogen... Har iaf märkt två andra bieffekter.. Har fått ganska tunn och skör hud.. och minsta lilla sår, vilket man lätt får när huden är tunn, tar en evighet att läka =o(..
Så ännu en gång.. Om någon.. nångång säger till dig att äta kortison av någon annledning.. VÄGRA... det finns andra vägar.. du kommer bara ångra det! Det kommer inget gått med kortison.. och jag tycker att medicinen borde förbjudas!


Nej.. nu ska jag packa lite till helgen.. badkläder å allt vad man ska ha med sig.. *blink*


hörs på måndag...

Inga kommentarer: