måndag, juni 09, 2008

Bränd...

Ja då börjar brännan äntligen lägga sig.... Lilleman va ledig från dagis i torsdags, så vi vandrade upp till Karlslundsparken vid halv 10...
Och då man blev myggbiten i skuggan, satte vi oss i solen... *stupid* när klockan närmade sig 14 började vi gå hem igen.. och då va det ju alldeles för varmt för att skydda axlarna med tröjan... så jag va ju lagom röd framåt kvällen.... *grr*

och nu 4 dagar senare.. börjar det lägga sig.. bara lite svagt rosa på höger axeln nu....
vet inte när jag ska våga mig ut i solen igen... ;o)

Helgen har varit relativt lugn, med mycket smörjning då vill säga.. va iväg och grillade på nationaldagen, jätte mysigt.. och kom hem sent, tror klockan va 2..

På lördagen åkte vi till Saxtorp för Mias fotosession.. Det tog 4 TIMMAR.....

Foto: Leo Erdfelt - http://www.erdfelt.se/


fy va trött och hungrig jag va när vi väl kom hem vid 8.. så dumt nog, så blev det ett besök till pojkarna på Rhodos.. det va skit gott och ångesten kom inte fören dagen efter.. ;o)

Sista dagen på helgen avslutades lugnt med familjen Backman..

Och nu närmar det sig för avfärd.. längtar så... Planerar redan för packningen, och det är ändå 1 vecka och 4 dagar kvar.. ;o) Men det klart.. planering är viktigt... hehe... Jag är bara rädd för att både min syster och mamma har spenderat upp alla pengarna redan...


Nä.. nu ska jag börja tvätta... So long..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du gumman..det där med pengarna är ett gissel..*s*
Kramis/mamma