söndag, juni 01, 2008


Hej Hå...

Sitter äntligen i min sköna fåtölj med fötterna högt... ÄNTLIGEN....

Jobbade sista helgen på simmet idag, för denna terminen... Och morgonen va tung.. gick och la mig igår vid 22, grannen hade fest, med otäck djävuls musik... och när ögonen äntligen började kännas så där lagom tunga och jag sjunkit ner i sängen.... så ringer telefonhelvetet..... *grrr* Svarade lite otrevligt, och fick lägga på lika snabbt igen.. lyckat! efter drygt 30 min kom jag äntligen in genom drömmarnas port och sov gott enda till klockan 7... Va ju en aning trött på jobbet.. och gäspade lite i smyg med jämna mellanrum...


Sen efter jobb hämtade Mia, mamma och Nina upp mig, för en tur på Ikea.. Så klart jätte trevligt.. men jag hade sjukt god lust att lägga mig på kundvagnen... tyvärr fylldes den snabbt med varor... Handlade mest plock... Skulle haft lite förvaringslådor och en tavla.. men dom måste någonstans på vägen till kassan eller i kassan börjat en egen lek av kurragömma.. för dom fanns varken i bilen eller med på kvittot när vi kom hem... *underligt*

Helt slut pumpad iväg och handlade mat, skulle grilla... *sweet*

Det va riktigt gott men inte det nyttigaste man kunde ätit...
Får bli hårt med dieten nästa vecka...


Nu är jag orolig för att jag ska bli övertrött innan jag kommer i säng... =o/
Talk to you later...

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill också äta massa gottgott... :D