tisdag, juli 29, 2008

Dags för uppdatering...

Nu har mamma hoppat fallskärm... =oD
Det är viktigt att klä upp sig när man ska hoppa fallskärm....



Efter en tur i luften var det dags att hoppa ur planet, dom gjorde en bakåtvolt när dom hoppade ut.. och flög längst av alla som hoppade....

Och det här är vad jag kallar lycka... =oD

Efter mammas hopp, packade vi alla in oss i bilarna igen och åkte till en jätte fin park i Eslöv...
Där blev det picknick i det gröna, och sen firade vi även min födelsedag....


Så nu kan jag stryka en hel del saker från önskelistan...
Det röda är alltså saker jag fått i present..

*En SodaStreamer..
*En morgonrock, vit eller rosa... Och en parfym av Ronnie & Åse
*En almanacka av Nina & Lisan
*Två riktigt fluffiga Badlakan med två hand-handdukar till.. av mamma och Mia
*Champagne-glas, 12 st (ska va fina, stilrena men endå enkla)
*Fortfarande en kabel mellan TV och pc, av mamma och Mia
*En el tandborste
*En svart väska (handväska/axelremsväska, Maria vet)
*En cardigan som går till midjan, långärmad och svart..
*Parfymen "J.lo - still" är alltid en önskan....
*En vinkaraff som lutar, (Finns i en butik norr på stortorget/rådhuset i Lund..)

Jag va även iväg en tur till Göteborg med Nina, som en del av min födelsedagspresent.. för jag fick ju en hel hög med fina parfymer av henne med... Nina slår på stort, vet inte hur jag ska kunna matcha det.. tur jag har några månader på mig att tänka på saken..;o)



Hade jätte roligt i Göteborg, men det hade ju inte varit fel om det funnits AC i bilen..=op Vi gick både på Universeum och Liseberg... Sen ringde killarna som va på konsert och ville bli hämtade... så halv 4 va vi hemma i Landskrona igen.... Och då kunde man ju inte gå och lägga sig, så mycket som man svettats i bilen och skitiga fötter... så det blev duschen istället.. kom i säng vid 4.. och sen upp 9 dagen efter, då mamma skulle hoppa....



Har varit iväg till cement ett par ggr nu och badat... sååå skönt.. fast vi väntar till kvällen.. Då solen har gått ner... tänkte åka dit på onsdag igen... Ska fråga Ronnie om han vill med...

Nu ska jag gå och jobba i värmen..;o) puss o hej

Inga kommentarer: