söndag, juli 13, 2008

Hallå gott folk...

Då har man tagit sig igenom årets karneval... Mycket vandring har det varit.. Lilleman har det bra som fått sitta i vagnen senare under dagarna... Trots att man har sin kritik om vissa saker på karnevalen så har man haft jätteskoj....

Över till födelsedagen då...

Fyller ju år den 15:e. Inte idag, som min smått förvirrade pappa verkade tro... Så jag skriver här så alla kan se... Jag firar inte fören söndagen den 27:e.. Då mamma hoppar fallskärm... Eftersom så många ska med ut dit och ha picknick kan vi slå två flugor i en smäll, så för er som vill ge mig en present, så kan ni vänta tills dess om ni vill....

Och på tal om presenter.. Här kommer önskelistan.... ;o)

*En SodaStreamer..
(mina leder pallar inte bära hem mer kolsyrat vatten... *blink*)
*En morgonrock, vit eller rosa...
*En almanacka (sån som jag har "Letts", fast så klart för det nya året, min går ut nu i höst..)
*Två riktigt fluffiga Badlakan med två hand-handdukar till..
*Champagne-glas, 12 st
(lite svår, måste ju va fina, stilrena men endå enkla)
*Fortfarande en kabel mellan TV och pc.
(pc:n har S-videouttag och tv:n RCA..)
*En el tandborste
*En svart väska (handväska/axelremsväska, Maria vet)
*En cardigan som går till midjan, långärmad och svart..
*Parfymen "J.lo - still" är alltid en önskan....
*En vinkaraff som lutar,

(Finns i en butik norr på stortorget/rådhuset i Lund..)





Det va hela önskelistan... Därav inget krav på att det inte får komma något annat i paketen.. Men det här är saker som jag väldigt gärna vill ha eller behöver..



Nu ska jag återgå till kvällens sysslor som bland annat ska bestå av ett fotbad... =oD

Inga kommentarer: