tisdag, juli 08, 2008

Slit...

Vilken dag.. Har legat hemma i soffan hela dagen... Vaknade med svullna leder igen, och ett igenkittat öga.. =o( så förutom att jag varit en aning förlamad idag, så har jag även varit halvblind.. och det ska jag säga er,, inte så roligt att lyssna till "days of our lives".....

Så tack vara det, kunde jag inte följa med till busfabriken idag... inte så kul att leka där när man inte kan röra sig.. och dessutom inte ens se barnen man ska hålla kolla på.. hehe..

Börjar dock bli bättre nu... lite stel i händerna och rosa i ögat... men jag hoppas det försvinner inatt och inte blir värre...

Folk tittar så skumt på en när man är alldeles rosa och glansig i ögonen... Och då jag måste in på banken imorgon kan det va bra om dom tar mig på alvar istället för en hög knarkarkung som just ska till och råna dom...

Karnevalen närmar sig med stormsteg... härligt.. hoppas bara vädret blir bättre...

så god kväll på er gott folk..

sleep tight...

Inga kommentarer: