onsdag, september 17, 2008

Ruskigt kallt...

Man kanske är gnällig nu, men jag fryser.. =o(
det sjuka med det här är väl att graderna endå ligger på 10 +.. 'e det nått att gnälla över?!?! Men jag fryser till och med inne... Börjar undra om det kanske är något som är fel.. 8-I Vet att min förra läkare (den som gick i pension) tog något blodprov för det, då hon själv kände att jag va väldigt kall om fingrarna, men när hon inte sa något om det sen, antog jag att det inte va något fel... Men jag kanske borde ta upp det med min läkare och ta ett nytt prov.. för det här är olidligt, en bra beskrivning på hur mycket jag fryser är.. ALLA som känner min syster vet hur frusen hon är, och ikväll när vi gick en runda hade hon på sig en t-shirt och en fleecejacka över det. Jag, jag hade en t-shirt, en stickad tröja och en sweat shirt + jacka! men endå frös jag....

I övrigt, så ska jag under veckodagarna nu hoppa in som "nanny".. En väninna till mig, Maria måste hoppa in på jobb, och då behöver hon en hand till sina tre killar... så det blir ungefär 3 dagar i veckan jag behövs fram till jul... Inga större problem, har haft hand om fler kids förut.. det enda som snurrar i huvudet på mig är vad som finns i Örkelljunga, man vill ju hitta på något med pojkarna om dagarna. Då brukar "Öppna förskolan" va ett bra ställe att hänga på.... tex.. Gå på bibblan... har dom ens ett bibliotek i Örkelljunga?!?!

Jaja, det är detaljer.. det löser sig..

Nu ska jag krypa ner under filten så jag får upp värmen lite...

köss o hej...

Inga kommentarer: