måndag, september 22, 2008

Sista "lediga" veckan..

Måndag igen, sista lediga veckan, sen ska jag ha pojkarna typ 3 dagar i veckan.. också simmet på helgen då.. Lyckades flytta om simgrupperna så att jag kunde ta bussen upp i söndags, vilket är ett väldigt bra alternativ när jag inte har bil och snön eller regnet kommer... För tyvärr får man väl "face the facts" att förr eller senare kommer snön, och väldigt ofta regnet och blåsten.. då är det inte så roligt att cykla... det är tillräckligt kallt på morgonen som det är nu.. *brr*

Köpte "fem myror" kläder till lilleman i fredags, så glad han blev..

Sen åkte jag, Åse och lilleman till Busfabriken. Mia och Baloo kom också med pojkarna så dom hade jätte roligt, vi behövde inte ens följa med och leka... =o)

Gårdagen va det som sagt jobb, och sen tvätt... trodde jag ja... För så va det inte alls.. vilket är märkligt då jag räknar dagarna när jag sätter upp en ny tvättid, inte datumen... men men.. stog en liten arg lapp att vi tagit hennes tvättid men att hon inte va tillbaka fören 18, så det blev till att skynda sig.. lyckades endå få allt tvättat och nästan allt torrt. =o)


Tiden bara springer iväg.. *suck* skriver mer i veckan.. so long..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kramar om lite extra och tycker SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ synd om dig så..*fniss*/mamma

Anonym sa...

jagg vill med till busfabriken :(
ses vi om några timmar :D saknar

Anonym sa...

Du e såååå söt... älskar dig... *gissa*