torsdag, december 04, 2008

Dagen som jag glömde...

Så känns det idag.. Va helt ledig idag, och tänkte göra en massa "nytta"... Men icke då.. Somnade väldigt sent igår, vet inte varför, gått upp 7 två dar i rad, men det hjälpte tydligen inte.. somnade till slut någon gång vid 2-3.. hade satt klockan på 9, för det är ju sovmorgon jämfört med 7.. Men när jag vaknade ställde jag om den till 10.. det va ju meningen att jag skulle ha sovmorgon... 10 blev sen till halv 12... och då låg jag vaken i sängen i 30 min... därefter fick jag inte i mig frukost fören 13.. och tiden bara rann iväg.. helt plötsligt skulle jag hämta Hampus på dagis, hade lovat honom att vi skulle gå till bibblan...sagt och gjort, spelade spel och läste lite böcker. Så förutom det har den här dagen blivit helt bortglömd.. 8-I

Nu på kvällen kvicknade jag till lite mer, efter att ha pussat hej till fina Nina som skulle på julfest och berättat hur meningslös den här dagen varit, förutom mystiden med Hampus..*ler* så klickade det nog till lite i skallen och jag satte igång med julkorten..



Bestämde ju mig för att göra sånna i år, hade en massa scrap booking grejer liggandes och då kan man väl lika gärna göra något vettigt med det.. När fantasin väl satte igång blev det en del fina, men det tog en stund att komma igång idag.. =o/ Trots min onda hand blev allt rakt och fint som tänkt.. ;o) nu ska jag iaf försöka somna en vettig tid, så jag kommer upp imorgon istället..

puss o hej..


Inga kommentarer: