lördag, december 06, 2008

Brist på sömn..

Tror jag har kommit på varför jag inte har kunnat somna de senaste nätterna.. Ni vet hur det är när det är fullmåne.. av någon konstig anledning har man haft svårt att somna då.. Så läste jag idag att den 1 december la sig månen, Venus och Jupiter som en triangel uppe på skyn... Vilket då gör mig helt övertygad, att om månen kan få mig att ha svårt att somna, så kan minsann 2 planeter och en måne gör minst detsamma..... och tydligen skulle detta ta några dagar innan planeterna svävade iväg för sig själva igen... Hoppas det bara va det, och att jag kan få återgå till mina sköna nätter fulla med sömn.. om inte annat så har jag väl övertalat mig själv om det nu... ;o)



Bild: Piotr Koppe

Trevlig helg...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo men hon vill ju gå i skolan och det här är sista chansen hon får. Sen gör dom ju en utredning påom föräldrarna har möjlighet att betala för henne och utredningen såg att hennes föräldrar inte hade en chans att hjälpa henne. Så därför sa dom ja först till att hjälpa henne med dessa 4 månader men sen drog dom bara tillbaka det och påstår att alla kan inte få hjälp.