lördag, december 20, 2008

Skallebank på ren skånska...

Då va det lördag.. sitter med huvudvärk..=o( Har nog druckit och ätit för lite.. Tog en frukostfika med Hampus, Mia och Åse vid 12.. käkade en räkmacka, eller en del av en räkmacka.. Och kom nu fram till att jag inte ätit mer än de.. så det är kanske inte så konstigt att man har huvudvärk då.. =o/.. för väl fixa lite middag.. Har slagit in en massa julklappar nu, inte alla.. men så gott som.. så nu e där en del under granen.. trodde ju inte det skulle bli så mycket där, då vi kommit överens att vi inte skulle köpa något till varandra.. Utan bara till Hampus.. eftersom vi alltid lyckas spendera så fasligt mycket pengar på varandra kändes det lite onödigt.. sagt och gjort, så spenderade vi alla pengarna på Hampus julklappar istället.. Bra jobbat =op *IRONISKT för dom som inte hängde med på det*

Får snart hem min nya säng..=oD ska bli skönt med en säng som inte gnisslar så fort man rör en fena..

Sen över till kärleken.. Jag förstår inte!! Han säger först att han är ute efter något seriöst.. någon att praktiskt taget skapa familj med.. MEN... Det e ju inte sant.. Han vill ju motsatsen... vem försöker han lura?! mig eller sig själv?

Nä nu blir det mat, innan huvudvärken tar övertaget om mig och förvandlar mig till ett monster..

Inga kommentarer: