lördag, januari 10, 2009

Omtepetsering..

Ja idag har det slitits här hemma... började redan igår kväll med att slita ner gamla tapeter.. och idag har vi kämpat med att få upp dom nya.. som snart är klara.. dom måste torka lite mer först, innan jag kan skära av kanterna som inte ska va där.. blir så fint så... bara hallen kvar sen..

Blev fullt upp hela veckan, fastän jag trodde att jag skulle vara ledig.. Va iväg till Ikea med Åse på torsdagen, sen hem och skruvade ihop de... blev inringd på jobb samma dag, så iväg till de vid 14... det va ju dock mindre roligt att köra hem den natten... kolsvart som vanligt.. Men massor med snö där uppe, hade varit plusgrader på dagen, så man nästan väntade på att köra av vägen.. men inte sjutton sänker man hastigheten för det inte.. 8-) ju snabbare man kommer hem, ju bättre... död eller levande spelar nog ingen roll... ;o)

Sen fredagen följde jag med Åse till tandläkaren, vi gick till den nya kliniken... vilket visade sig vara ett kap... 1/3 av priset på folk tandvården... Så dit ska jag gå nästa gång..

Sen har det varit full planering med möhippan senaste tiden.. men allt är klart.. nu väntar vi bara på "D" dagen... Ja du Mia.. när ska det ske...... =op

Som sagt, bytt lösenord på BDB... Bara att säga vem ni är, så går det att lösa... inte för att jag har varit särskilt duktigt på att uppdatera den de senaste veckorna.. men den ska väl ske en vacker dag.. har inte lika fullbokat nästa vecka.. tror jag...

Ska tömma kameran och sätta in lite bilder här med. ;o)

See you later..

Inga kommentarer: