torsdag, februari 05, 2009

Usch och fy... å blä...

Har tänkt komma in här och skriva om möhippan vi hade, lägga upp lite bilder och annat..
Men de senaste dagarna har inte varit så himla roliga, låg med feber frossa natten mellan mån-tis, det va inte det lilla iheller... slutade med att jag sov med kläder på, och tre täcken... frös trots det... Låg helt dö hela förmiddagen, utmattad efter natten... Iväg och jobbade på kvällen.. Hade inventering på KappAhl/Väla.. måde skit bra under kvällen, så pass att man hade lust att flörta lite.. ;o) hade frossa även den natten, sen va det igång..

Måste ha fått en rejäl inflammation i kroppen för mina leder är helt kaputt.. Trodde först att det va musklerna som va slappa, så lederna fick kämpa mer, men idag har jag fått känna på annat.. Tittade in till Åse en sväng och snackade lite, och under tiden jag satt där.. svullnade mitt knä upp rejält.. så nu är det inte till mycket nytta, snarare tvärtom.. Jag hoppas verkligen att det bara är en snabb inflammation som snart går över, För jag ska på bröllop på lördag... Så nu ska jag trycka i mig några panodil sen krypa ner i sängen...

Morgondagen blir vad den blir, förhoppningsvis ska jag iväg med Nina och hitta en spjälsäng.. Sen lördag åker vi redan 8 på morgonen för att göra oss och bruden redo till bröllopet... Vem vet när man kommer hem därifrån..

Blev ett gnälligt inlägg, men någon måste ju lyssna(läsa) på mig när jag mår pecka..
Som sagt, hoppas jag kan återkomma snart med lite roliga bilder från Möhippan...

natti natt

1 kommentar:

Anonym sa...

stackars älskling :( *pussa och krama en massa på*