torsdag, januari 29, 2009

Ishallen..

Idag har jag tagit med Lilleman till Ishallen för första gången i hans liv..=op Vi har nämnt för honom att vi skulle dit, och han va verkligen nyfiken på va detta va för ställe.. Det va ju jätte häftigt med så mycket is, som blev snö när man hade åkt lite på det..

Tyvärr va skridskorna inge bra, så det blev väldigt jobbigt att åka för honom.. så han orkade bara två korta vänder, så redan klockan 1 va vi klara, (vi kom dit kvart över 12..) Men det va nog lagom för första gången, särskilt eftersom jag praktiskt taget fick lyfta lillgrabben för att fötterna skulle vara raka.. så jag va lagom slut efter den lilla åkturen....

Han tyckte det va jätte roligt, och vill absolut göra om det, men då måste han ha bättre skridskor.. Annars e det inte lönt..

Sen va vi iväg med Nina, hon skulle köpa möbler till sin bebis.. tyvärr va spjälsängen slut, så den ska vi ta imorgon.. men allt det andra hade dom.. =o) blir så fint... =o)

Imorgon ska jag klippa mig.. det återstår att se hur det blir... hehe.. Man vet ju aldrig, har gråtit förut, efter ett besök hos frisören... Fast skulle det bli så fel igen, reklamerar jag det... Yes, you heard me...

Snart dags för bröllop.. spännande, ska gå på "genrepet" på måndag... klänningarna va klara nu, så vi ska iväg och prova dom... på måndag.. Och Tisdag blir det inventering på Väla...

Det blir allt för nu..
Sleep tight..

1 kommentar:

Anonym sa...

=) Ska visa så fort jag orkat fota :D hoppas du haft en bra dag! kramar