söndag, mars 01, 2009

Hej igen..

ja, det har inte hänt så mycket här.. Jag mår detsamma.. Utan medicinerna har jag legat pall i sängen... dock börjar det ta på en psykiskt nu.. Det är väldigt jobbigt att vara sjuk och aldrig blir bättre... Normalt känner man ju efter några dagar hur man mår lite bättre för varje dag.. men här står det liksom still.... Och det gör att det känns hopplöst. Men på tisdag åker jag in igen, vet inte hur många dagar jag ska va inskriven då, det bror väl på vad testerna visar, och om jag ska få behandling... Jag har iaf laddat upp datorn med lite filmer och spel.. Så den får följa med denna gången... Nu när jag kan planera lite mer, och ta med det jag vill ha med..

Ska få morotstuvning till middag idag.. =o) En av mina favoriträtter.. Så mamma ställer upp och fixar det till mig..

Usch va less jag e på det här.. jag hoppas verkligen jag får behandling när jag åker in nu igen...
så nu vet ni i förväg varför jag inte kommer skriva här på ett tag.. ;o)

/S

4 kommentarer:

Åse sa...

Du kommer att vara saknad =)

..:Sppookie:.. sa...

Och jag kommer sakna er.. hoppas det inte blir så många dagar..

Malin sa...

H¨ller tummarna nu, tjejen. Annars får vi anmäla dig till svenska Dr House...

..:Sppookie:.. sa...

Till Malin: Ja, fast dom där läkarna på 3:an hade ju inte så mysiga undersökningar han fick gå igenom..=op mina har inte heller varit underbara, men inga slangar i dom in och utgångarna iaf.. ;o)