torsdag, mars 26, 2009

Lugna läget....

Så trött jag är på att "chilla".. Dagarna kryper sig fram, fram tills alla slutar jobba och kvällen närmar sig.. då springer tiden iväg.. Va upp och iväg på loppisen imorse, tillsammans med Cilia. Jag hade ju inte fått informationen om att man fick tjuvstarta igår, om man lämnade in kläder. vilket vi gjorde. Så det va lite synd.. Hade ju kunnat fynda mycket mer då. Men men.. Hittade bara ett par jeans och en tröja till lilleman. Till Cilia hittade vi dock massor. slutade med två pappkassar till en summa av 400 kr.. Men vi kollar lite mer på Lördag istället.

Hängde med Cilia hem en stund sen.. Det är ju alltid lite omväxling att ha en levande själ att prata med en stund om dagen.. ;o)

Men nu sitter man här.. Har gjort allt som skulle göras idag.. Kollat alla mejl osv.. Funderar på att dra dammsugaren genom sovrummet.. Men sen då??

Sen kanske jag kan få lite hjälp från alla här på nätet.. Jag letar efter ett ställe (Butik i Skåne) som säljer utstickare, alltså små formar som man kan använda sig av när man dekorerar tårtor. Skulle vilja hitta blom-utstickare. Men Panduro har inte dom, iaf inte på hemsidan eller i katalogen. Så säg till om ni vet något stället som säljer dessa! Thank you very much!

Imorgon blir det fullt upp iaf, Börjar dagen med lite blodprover som ska lämnas kl 8.00. Sen hem och käka frukost, Ner till ÖF och hämta grejerna som inte blev sålda. det kan ju ta sin lilla tid. Vid lunch skulle Ankan höra av sig, så vi kunde luncha. Efter 15 (brukar bli ganska exakt 15) ringer min kära läkare, för att se hur det går. Sen på kvällen skulle vi tydligen hem till Mia.J för käk och film. Skönt när det händer lite! =oD

nu ska jag väl dra fram den där dammsugaren då.. .=o/

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det är rätt skönt att ha dig hemma..det är ju diskat och städat när jag kommer hem ju..*s*
Kan lätt bli en ovana det ju!!!
Kramis snuttan min /Mamma

maria Engström sa...

du.... jag heter inte J i efterrätt längre.... lilla snuttan.... =) //Mia EEEEEEEEEEEEEEEE tihi

christin sa...

glöm inte loppis i m-holm på lörd =)