söndag, mars 15, 2009

Sweet Sunday..

Ja då va det söndag igen då, kan veckorna gå snabbare?!? Helgen har varit full.. Åkte som sagt till Mia och Baloo i fredags, fick god middag och lyckades påbörja tre filmer, dock aldrig avsluta dom.. Började med en film som hette "Body of lies" tror jag... Skit seg, så Baloo gick ner för att hämta någon annan, och när han kom tillbaka va det typ 15 min kvar på filmen.. Filmen han hittade sög rejält, vet inte ens vad den hette.. inte värt att veta, så vi bytte till "Pirates of the Caribbean" 2:an, för vi trodde att jag inte hade sett den, men det hade jag, så när det va typ 1 timme kvar va klockan 12 någonting, och jag jätte trött... så vi körde hem... Och fy, vilken dimma, den va som en vägg. Norra infarten till Landskrona.... det va som att köra med ögonbindel.. Inte för att jag körde, det fick Mia stå för.

Sen igår va vi bjudna på kalas hos Benjamin. Han fyllde 6.. så först ut och hitta en present. och det är inte lätt att köpa något till en unge som e så sjukt smart... Men till slut hittade vi ett spel som heter "Mastermind".. Stod 9+, men han fixade det lätt. Sen blev man ännu en gång serverad med mat. farligt att bli van vid det, Först har man blivit serverad på sjukhuset, sen har jag lagat mat en gång sen jag kom hem. Sen så klart tårta på det! så nu har man väl gått upp 2 kilo med lite hjälp av kortisonen... ;o)

Och imorse blev jag väckt av en liten sockerbit som kröp ner i min säng, myspys!
En sväng på lekplatsen och dejt med Cilia, så lyckades Hampus tigga åt sig godis. Fastän det är SÖNDAG, och inte lördag. Så jag sa 3 bitar idag. sen får han spara resten!

Sen har det inte hänt mer idag.... Bara jag som va lite skrivsugen...
So long..

Inga kommentarer: