tisdag, juni 23, 2009

Slänger ut en fråga..

Till er som blivit behandlad med cellgifter, och fått håravfall...

Jag har under en månads tid ungefär, tappat hår.. Vi minskade dosen för några veckor sedan, och nu verkar det som om det lugnar ner sig.. får inte med lika mycket hår mellan fingrarna när, jag drar dom genom håret, får dock fortfarande tömma hårborsten varje morgon.. vilket jag bara behövde göra 1 gång i veckan förr.. Så med en tredjedel av håret kvar på skallen, är man sjukt rädd om varje litet hårstrå, kanske ska spara allt och limma fast det igen!?

Men över till frågan.. Nu kliar det som satan i hårbottnen. Och gör ont, som när man haft håret åt ett håll, och ändrar riktning på det, så man verkligen känner hur alla rötterna vänder i huvudet på en...
och nu undrar jag... Är det mer hår som lossnar? eller är det hår som kommer tillbaka??

5 kommentarer:

Åse sa...

Du var söt utan hår med så det är ok =)

..:Sppookie:.. sa...

Hehe.. tack gumman..=o)

Betina sa...

Jag håller med Åse :)

MiaFia sa...

Seriöst, du e ju skitsnygg utan hår!!! Raka av.... :-D

..:Sppookie:.. sa...

MiaFia: Hahaha.. lite extremt kanske..=op