fredag, juni 12, 2009

Stackars studenterna...

Tycker faktiskt synd om studenterna idag.. regnet det bara öser ner... Hoppas dom får roligt iaf, och inte blir allt för blöta i sina fina skor... Själv har jag blivit blöt om fötterna i omgångar idag.. Först på vägen till bilen, sen när jag väl torkat, så var det dags att parkera och gå ur igen, ja.. blöt om tårna igen.. Sen ut till bilen igen, köra en halvtimme till, och torka, lagom till att kliva ut i regnet igen... Och varför då inte bli blöt igen när man ska hem....=op blää.. Hatar regn.. iaf när man måste ut i det.. Hade en jäkla polisbil framför mig halva vägen hem också.. =o(.. Fast konstigt nog, körde dom ifrån mig.... Undra om dom körde för snabbt kanske... 8-)

Det va dagens uppdate... kort och gott...
Nu ska jag ligga ner på soffan.. för jag har uuunt...

Inga kommentarer: