tisdag, juli 21, 2009

Crapy day....

Eller ja, den började väl som vilken dag som helst.. förutom att jag har röda, kliande fläckar. Där jag tagit sprutorna... Tre på magen, två på höger ben, och efter dagens spruta, tre på vänster ben.. det märkliga är att dom började dyka upp igår kväll, och då kommer dom där ifrån jag tagit sprutor för en vecka sen.... Men sprutorna hjälper, så jag ska väl inte klaga.... Men attans vad det kliar... Hoppas det lägger sig snart igen...

Sen e jag skit torr på händerna, vilket jag blir ibland.. Men det gör ju svin ont, för jag e så torr så huden spricker, när man tex tar på sig kläderna efter ett toalettbesök, känns som om trosorna skär rakt genom tummen... =o( Och när vi endå talar om fingrarna... Så gjorde jag en liten vurpa idag, och skar upp en långfingret lite snyggt.. =o( svullnade upp som satan... Och bultade härligt hela vägen hem i bilen...

Sen e det fortfarande konstigt med magen, sen jag va in med det.. Mina mediciner e nog inte så snälla med den.. =o( Hugger rejält emellanåt.. Så tårarna vattnas fram innan man hinner stoppa dom.

Så här härligt mår jag idag.... Underbart va?! Det enda som faktiskt höll mig glad idag, Var att jag fick träffa min Nina några timmar idag... prata av sig lite.. Fick dessutom mysa lite med Ville...

Nu e jag ledig onsdag och torsdag... Ska träffa Cilia och Nina imorgon.. skulle ha träffat min älskade lilla kotte, men det fixade mamma så jag inte fick göra.. det gör ont i hjärtat!!!!

sen fredag flyttar mammas Nina, så jag har lovat hjälpa till på alla vis jag kan.. blir väl mest att packa upp kan jag tänka mig... Lördag och Söndag är det Örkelljunga som gäller igen... Hoppas på fint väder, så kan vi bada i poolen... =o)

sleep tight every one...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas d lir bättre snart. prova idominsalva o sätt sen på dig diskvantar ovanpå...sitt så en stund medan du ser på tv lr nått...sen tar du en handduk o torkar bort överflöden & smörj dig med vanlig handkräm varje gång du tvättat händerna.

=)

kramar Christin