måndag, juli 27, 2009

Busy week....

Ska börja med att tacka Christin för tipset, det ska jag helt klart prova!

Helgen blev med kidsen, va på Busfabriken med hela "dagiset" på lördagen, och hängde i Örkelljunga på söndagen för att titta på film...=op skönt det va en lugn söndag, det behövde jag.. Somnade nästan vid ratten på vägen dit.

Veckan är bokad, som vanligt.. Man tror man är ledig, men när veckan väl kommer, så visar det sig att man endå inte får en enda sovmorgon... ;o) Men vad ska man med det till?? Sova bort livet.. hehe.. Idag har jag hjälpt Nina med hennes bil, hennes kamrem hade gått av. Så det tog väl halva dagen, dock en fika mitt i på Espresso House.. så nu har man invigt det med!

Imorgon ska jag ner på Apoteket för att beställa hem ny medicin, Jag tycker väl att det är helt okej att gå ner där två ggr i månaden nu när man är sjukskriven. För då har man ju tid över. Men sen när man börjar jobba kommer man ju inte ha tid med det... Hur hade dom tänkt då?!
efter det ska jag käka lunch med Nina, Ingela och Ville, som sen ska fotas. Efter det ska jag hämta kotten på dagis, Och sen ska det grillas hos M & B.

Nä, nu ska jag kila iväg igen... på återseende

Inga kommentarer: