söndag, augusti 02, 2009

Skönaste sönda'n...

Idag har minsann varit en skön och lugn dag... samlat lite krafter med andra ord... Tog en fika med Åse, mamma och Hampus.. satt nog där några timmar, tog en glass, jag och lilleman smakade varandras glassar och tar in tipsen. Nästa gång ska han prova dansk nougat, och jag ska överväga att prova lakrits och blåbär..... ;o) Sen spelade vi lite "finns i sjön".. Njöt till fulla av min sköna söndag!!!!

Hade i uppgift att övervaka en grej till Nina. Den uppgiften har jag tagit på fullaste allvar. du kan va lugn Nina.. Jag grejade det...;o)

Och under kvällen har jag putsat mina fönster, hjälpt Cilia med hennes blogg, och spelat spel med lilleman... Trots lite ansträngning där i början. Så anser jag fortfarande att dagen varit lugn..;o) Pratade med farbror, dom är nu nere i L-a. En träff med dom är inbokad på onsdag, fick dock aldrig svar på om farmor va med eller inte !??!

Nä.. chilla lite dom sista minuterna på den här dagen.. så ska jag försöka lägga in lite bilder i veckan.. sleep tight...

1 kommentar:

Nina sa...

Tack baby ;)
Visste väl jag kunde lita på dig. Viktiga saker det handlar om jue :*