fredag, september 11, 2009

Long time, no see..

hej och hå alla som läser..
Va ett tag sedan ni hörde från mig.. Idag ska jag baka tårtor på beställning, frukttårtor för att vara mer specifik. Men e så seg, så jag har inte börjat än. "försov" mig igår, vilket gjorde att jag somnade runt halv 4 inatt, och när man väl somnat vaknar man och måste på toaletten.. Lämpligt.. Hade helt klart för mycket energi i kroppen, fick typ stressless arms, inte alls skönt kan jag berätta. Sen fick man dra med sig täcket till sängen efter uppvaknandet vid 4, för det har ju gått och blivit höst..=o/ Vilket jag inte alls gillar, visst det är jätte mysigt att kura upp i soffan framför en film, men när man ska ta sig hit och dit, är det mindre mysigt.. Regn och rusk... =o(

Har iaf äntligen fått en tid för möte med FF, om arbetsträningen. Finelly! Ska bli skönt att komma igång så mycket det går. Sprutorna hjälper ju helt klart.. Det enda negativa med dom är att jag är sjukt trött hela tiden, och det kliar som fan där jag tar dom.. Men det är ju hanterbart jämfört med det andra...

Letar lägenhet nu.. Hade hittat en, men någon annan hann före..=o/ Så jag letar vidare.. Lite svårt när man har så många krav också.. =op Men några måste man ju ha.. tänker ju inte ta vad som helst.. Så nu blir det min tur att få utnyttja lite flyttkraft. Så många som jag har hjälpt borde jag ha att välja på. Men man vet ju hur det är. Folk ska ha hjälp, men när andra behöver e dom himla upptagna.

Nä, nu svamlar jag mest.. Ha en riktigt skön helg. Det ska jag!!! =oD

3 kommentarer:

Åse sa...

Jag ställer garanterat upp. Det är jag skyldig dig =) Fast jag hade ställt upp endån...

maria sa...

Jag har snackat med min hyresvärd, så han ska höra av sig om det dyker upp något!!! bra va!! Inte fel att va på god tumme med honom ;-)

Carina sa...

Jag hjäper dig gärna när du ska flytta ;o)