onsdag, september 16, 2009

Lovely day...

Betina: Jo visst ja, skyll på det.. du hade kunnat komma undan med att bära en blomma.. Och fått en gentjänst för det.. men nä nä...*asg*

Idag mår jag jätte bra.. är riktigt glad.. Va iväg till läkaren imorse, nu är jag jätte glad att jag har honom som läkare, inte som förr när jag tyckte att han inte brydde sig.. Men det gör han.. han har hela tiden gjort så gått han kan med min idiotiska sjukdom... Jag har dock inte uppskattat de alternativen som funnits... Men han är verkligen mån om en och samarbetsvillig till tusen.. Så läkarbesöket idag kunde inte kännas annat än bra..=oD

På vägen hem fick jag ligga i rumpan på en polisbil, enda till Bjärred... Där jag äntligen kunde köra lite fritt igen... Men det är ju alltid kul att träffa på farbror blå.. Dom e ju så trevliga..
Dunkade på med musiken hela vägen... sjukt bra skiva jag har bränt.. eller köpt.. :S

Nu väntar jag på att Ica ska äta klart sin frukost, så vi kan hitte på nå...
nä.. inga bilder idag heller.. ni får glo i bilddagboken istället.. =op

tack och hej...

Inga kommentarer: